Kata-kata mutiara

Sesiapa yang Allah keluarkan dari kegelapan kepada cahaya, akan mendapati betapa terangnya kebenaran tersebut. Kerana cahaya tersebut akan menyingkap untuknya hakikat kebenaran, sehingga ia dapat mengetahui bahawa yang hak itulah yang hak dan yang bathil itulah yang bathil.
Asy-Syaikh ‘Abdullah al-‘Ubailan (Ulama Hadis ‘Arab Saudi).

Artikel di dalam blog ini sebahagiannya adalah diambil dari blog-blog lain yang menjadi pilihan saya sebagai koleksi untuk dimuatkan dalam blog ini dan sebagai perkongsian untuk semua. Manakala jika tidak dinyatakan sumber adalah artikel dari saya sendiri. Semoga mendapat manafaat.

Pages

Wednesday, March 31, 2010

Salam perkenalan....

Bismillahirrahmanir rahim...

Allahummaftah 'alaina hikmataka, wansyur 'alaina min khazaaini rahmatika, ya arhamarrrahimin...

Allahumma shalli 'alaa saidina muhammadin wa'ala aalihi wa shohbihi ajma'iin...

Setinggi syukur kepada Allah taala kerana dengan limpah kurnia Nya dapat saya meluangkan masa untuk menghasilkan suatu blog yang saya kira merupakan suatu perkongsian ilmu kepada semua. Walaupun dengan kesibukan masa sebagai seorang guru, saya merasakan suatu tanggungjawab untuk turut serta dalam menyampaikan maklumat-maklumat serta input-input kearah kebaikan.

Semoga apa yang akan dikongsi nanti akan memberi manfaat kepada semua.

Terima kasih.

Cikgu Syahir
31 Mac 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...